Löytyisikö teiltä kotoa uusi innokas partiolainen? Syksyn uuteen sudenpentulaumaan voi nyt ilmoittautua! Miksi partio on kiva harrastus ja mitä siellä partiossa sitten tehdään? Eräkurjet kokoontuvat…
Löytyisikö teiltä kotoa uusi innokas partiolainen? Syksyn uuteen sudenpentulaumaan voi nyt ilmoittautua! Miksi partio on kiva harrastus ja mitä siellä partiossa sitten tehdään? Eräkurjet kokoontuvat…